Politica de livrare
Activitatea Asociatiei Love And Give se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19)
Dragi clienți,
Asociatia Love And Give va mulțumește ca sunteti alaturi de noi si va informam ca toate eforturile noastre sunt concentrate pe onorarea cat mai rapidă a comenzilor dvs. Dat fiind volumul mare ale expedițiilor încredințate partenerilor noștri de curierat este posibil ca produsele comandate in aceasta perioada sa va fie livrate cu o ușoară întârziere, motiv pentru care dorim sa ne cerem scuze. Mulțumim pentru înțelegere și rămânem deschiși pentru a vă furniza toate informațiile de care aveți nevoie în legătură cu statusul comenzilor dvs.
Unde primesc comanda?
Coletul va fi livrat la adresa pe care aţi furnizat-o în formularul de comandă.
Când voi primi comanda?
Termenul de livrare este de minim 24 de ore de la procesarea comenzii, livrarea urmand a fi efectuata in termenul prevăzut de art. 18 din OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. In cazuri excepţionale, de exemplu condiţii meteorologice nefavorabile, livrarea in zone greu accesibile sau in perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Crăciun, etc.), livrarea poate suferi intarzieri. Comanda se consideră valabilă numai după ce Societatea confirmă Clientului prin e-mail sau telefon posibilitatea onorării acesteia.
Cum plătesc?
Plata se face prin ramburs, în momentul în care veţi primi coletul la adresa specificată în formularul de comandă. Acceptăm şi plata în avans, prin transfer bancar sau plata în trezorerie. Pentru aceste opţiuni, vă rugăm sa nu achitati inainte să ne contactaţi pe e-mail şi telefonic după ce aţi făcut comanda, pentru a vă oferi detalii suplimentare.
Există taxe de livrare?
Tarif național: 18.99 lei
Pentru localitatile care se afla in zona 2 taxa de livrare este de 19.60 lei.
Tarif local BRASOV: 14.99 lei
Politica de retur
Politica anularii comenzilor
Produsele nu se pot returna decat daca prezinta semne de uzura cu conditia ca donatorul sa primeasca din partea Asociatiei Love And Give, daca doreste. Daca nu, Asociatia Love And Give respecta dorintele donatorilor care ajuta Proiectul Iubeste si Daruieste.
Modalitate de returnare:
– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa vreausaajut@iubestesidaruieste.ro care sa conțină: numărul comenzii, produsele pe care dorești sa le returnezi (gasesti aceste detalii în mesajele de confirmare primite după efectuarea comenzii)
Schimb de produse:
– poți opta și pentru schimbarea produselor comandate cu alte modele sau marimi
Ai obligația legală de a avea grija de produse cât timp se afla în posesia ta.
În cazul neplăcut în care magazinul livrează un produs greșit, aveți dreptul de a respinge livrarea acelui produs și vi se va retrimite produsul solicitat. Orice solicitare va fi discutată direct cu Asociatia Love And Give.
Asociatia Love And Give poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul donatiei online;
- b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de Asociatia Love And Give în cazul plății online;
- c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;
Iti Multumim!